  • Data: 2006-04-19 20:46:11
    Temat: Re: 50% uzysku dla freelancerów i nie tylko
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San wrote:

    > Dla wygody moich klientow. Zeby w prosty sposob wystawic fakture, czy na
    > 50 zlotych czy na 3000. Zeby mogli sobie odliczyc VAT. To byla glowna

    CZYLI MASZ DE FACTO NIŻSZĄ CENĘ!

    > przyczyna, dlaczego wolalem DG, pomimo wiekszych kosztow prowadzenia -
    > zyskac tych powaznych klientow.

    Aaaaaaaawidzisz. Dlaczego więc bezczelnie kłamiesz, że ci bez DG robią
    ci konkurencję?

    [ciach]

    > Instynkt samoprzetrwanis, jak mam wybrac czy mnie ktos bedzie kopal po
    > dupie czy kogos innego to zgadnij co wybiore. ;P

    Ale w tej chwili ty kopaniem nie jesteś zagrożony, a chcesz tylko
    zakopać kogoś z czystej wredoty - jak sam się przyznałeś, twoi klienci
    wolnymi strzelcami nie są zainteresowani.