  • Data: 2006-04-19 23:49:53
    Temat: Re: 50% uzysku dla freelancerów i nie tylko
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San wrote:

    > Jakos mi nie wstyd, ze jestem rzemieslnikiem. Tobie chyba wstyd, ze

    Bycie rzemeślnikiem to nie wstyd. Wstyd to bycie ograniczonym umysłowo
    rzemieślnikiem, który sobie nie jest w stanie wyobrazić, że poza
    rzemieślnikami istnieją jeszcze inni ludzie wymagający nieco innych
    warunków pracy.

    > jestes hmmm... twórcą? artystą? wlasciwie to nie wiem, czym sie
    > zajmujesz, bo nic takiego nie wynika z tego co piszesz...

    Dochodowo głównie tłumaczeniami. Część niestety niezbyt, hmmm,
    artystyczna (co automatycznie oznacza tylko 20% KUP), ale ostatnio
    odsetek tych bardziej twórczych (podpadających pod 50% KUP, a
    jednocześnie - choć trudniejszych - przyjemniejszych do tłumaczenia)
    zaczyna znowu rosnąć.

    > Zgaduje, ze nie tym sie zajmujesz? :) (Zgadlem?)

    Brawo, Whatsonie. Pierwszy prawidłowy wniosek - gratulacje.

    PS: a tak ogólnie to *plonk*, bo mam już dość marnowania na ciebie
    czasu... Zaczynasz być bardziej irytujący od rozliczeń podatkowych.