  • Data: 2006-04-19 22:29:42
    Temat: Re: 50% uzysku dla freelancerów i nie tylko
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ale ci to w ogóle bez żadnych umów - więc dlaczego chcesz karać mnie i
    > innych przestrzegajacych "wolnych strzelców" za szarą strefę, która
    > płaci 0% podatku?

    Ktos musi za to placic. Ja juz duzo dokladam. Kolej na innych w imie
    "polski solidarnej" - nasze pensje dla gornikow! ;)

    > To po co zakładałeś? A, prawda - masz z tego korzyść...
    > Więc w czym problem?

    No tak ;) Moglem w sumie isc na bezrobocie, tez mialbym z tego korzysc w
    postaci wolnego czasu i zycia na kreche ;)

    > Czyli ponownie się przyznajesz, że oskarżając "wolnych strzelców" o
    > "nieuczciwą konkurencję" odrobinkę "mijasz się z prawdą"...

    Dlaczego? Czy ja jestem jedyna osoba w tym kraju prowadzaca DG? Tysiace
    ludzi zalozylo przede mna i tysiace zalozylo po mnie. Mozesz nazwac to
    kasta, spiskiem, ale tak jak gornikow cos laczy, tak w ogolnych
    interesach osoby prowadzace DG tez laczy cos na wzor solidarnosci.

    > Nie musisz mi aż tak oficjalnie dziękować - wystarczy że przestaniesz
    > popierać rabunkowe pomysły Zgagi Glutowej ;-> na zdobycie kasy na becikowe.

    No ale becikowe to dla Was! (bo ja sie nie zalapie ze wzgledu na to,z e
    zbyt dobrze zarabiam ;)

    --