  • Data: 2006-04-19 20:28:18
    Temat: Re: 50% uzysku dla freelancerów i nie tylko
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > ...pod dość ostrymi karami w przypadku jakichkolwiek pomyłek, opóźnień
    > itepe.

    Demonizujesz. bylem w US wezwany kilka razy. I wiesz co? Tam pracuja
    ludzie! I wiesz co? O dziwo pomagaja. Ciekawe czemu?

    A nawet jak zaplace mandat, kiedys za cos, to za nauke sie placi. I to
    bedzi emoja oplata za nauke... Straszne, nieprawdaz?

    > Owszem, jest prosta. Podobnie jak np. obrobienie rusyz wieprzowej. Ale
    > jakbym musiał poćwiartować zwłoki jakiejś świni, to bym "naloty na Rygę"
    > zaczął uskuteczniać. Obrzydliwa, nudna, parszywa robota, od której na
    > długo straciłbym inwencję do wykonywania swojej zasadniczej pracy.

    Coz, jak si enie chce samemu robic to sie daje prace innym, ktorzy to
    zrobia. Tak to juz ten swiat jest poukladany. Sam czesto daje prace
    innym, zeby miec niektore rzeczy z glowy.

    > Regularne jak w zegarku składanie papierów, pilnowanie każdego
    > gównianego przecinka, odliczenia, kwitka itepe

    O rany, no straszne. Po prostu to przerasta czlowieka ;)

    > No to poczekaj, aż jakiś zawistnik naśle ci kontrolę skarbową i jakaś
    > duperela jednak się znajdzie.

    No to sie znajdzie i co? Jak si eznajdzie to z mojej winy. Bede mial zal
    co najwyzej do siebie. Zaplace ile tam wyjdzie i bede madrzejszy.

    > Jaaaaaaaasne.

    Coz, niemusisz mi wierzyc na slowo...

    --