  • Data: 2006-04-19 10:09:33
    Temat: Re: 50% uzysku dla freelancerów i nie tylko
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ja właśnie niewiele zarabiam. Staram się więcej, ale jest to mało realne
    > (zarówno z uwagi na rynek, jak i charakter pracy - inwencji siłą za uszy
    > nie ściągniesz - oraz zwykłą ludzką wytrzymałość).

    No ale to nie moja wina. Narz rzad stara sie wydoic kazdego jak tylko
    moze. Dlatego ja z ulga przyjmuje, ze teraz bezposrednio doic beda kogos
    innego a nie mnie. Mam juz dosc placenia na gornikow, hutnikow i bog wie
    kogo, doplacania z prywatnej kieszeni do "bezplatnej" sluzby zdrowia
    itp. A jednoczesnie obserwuje rynek pracy, ktory jest beznadziejny, bo
    znalezienie dobrego, wykwalifikowanego pracownika graniczy z cudem.
    Jakis czas temu zamykano dumnie szkoly pielegniarskie, dzis
    pielegniarka, nie daj bog polozna, to skarb. 2 miesiace ogloszen w
    prasie - zero odzewu. Albo maja prace albo sa w szwecji...

    To co ty odczujesz na wlasnej skorze to polityka. Jesli masz okazje,
    staraj sie wyjechazc z kraju. Cos tak czuje, ze do konca kadencji rzadu
    w tym kraju zostana tylko politycy, klakierzy pisu i emeryci oraz
    niedolezni. A wtedy ostatni gasi swiatlo...

    > To weź mi jeszcze dokop koniecznością prowadzenia księgowości i innych,
    > za przeproszeniem, gówien. Dla mnie coroczny PIT jest wystarczająco
    > nieprzyjemny.

    Byloby mi przykro, gdyby mnie nikt nie kopal z kazdej strony. Miej to,
    zrob tamto. Przywyklem. Trudno. Tak to jzu jest w tym kraju. Plac haracz
    jak wszyscy. Bo przeciez nie pojdziesz obrzucac sejmu ceglowkami zeby
    dostac odprawe i emeryture, no nie?

    Dostaniesz wyzszy podatek, podnosisz ceny. Normalne. Musisz tylko sobie
    znalezc lepszych klientow i wszystko sie ulozy. Co cie nie zabije, to
    wzmocni - to jest chyba jedyna konsekwentnie realizowana polityka
    naszych rzadow...

    --