  • Data: 2006-04-19 16:45:34
    Temat: Re: 50% uzysku dla freelancerów i nie tylko
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San wrote:

    > Byloby mi przykro, gdyby mnie nikt nie kopal z kazdej strony. Miej to,
    > zrob tamto. Przywyklem. Trudno. Tak to jzu jest w tym kraju. Plac haracz

    Biedaku. To cię dodatkowo pocieszę: twoja ulubiona pani minister
    Glutowska uważa, że "tylko" 19% podatku przy "samozatrudnianiu" też jest
    "niesprawiedliwe" i planuje dorzucić nieco więcej.

    Tak na marginesie: gdybym ja zarabiał tyle, co ty, to chyba już wpadłbym
    w kolejny próg podatkowy. Więc nie pitol mi, jaki ty jesteś biedny uciskany.

    > jak wszyscy. Bo przeciez nie pojdziesz obrzucac sejmu ceglowkami zeby
    > dostac odprawe i emeryture, no nie?

    Jaką odprawę? Jaką emeryturę? Na ZUS mam liczyć? Ja sobie sam swoje
    ciężko zarobione pieniądze "na starość" odkładam i wystarczająco mi
    "dołożył" ten łobuz Belka.

    > Dostaniesz wyzszy podatek, podnosisz ceny. Normalne. Musisz tylko sobie
    > znalezc lepszych klientow i wszystko sie ulozy. Co cie nie zabije, to

    Sam sobie podnieś ceny i znajdź lepszych klientów. Działalność twórcza
    to nie sprzedaż pieczywa, do licha ciężkego!

    Może dla ciebie ludzie pracujący w czymś bardziej twórczym to bardzo
    podejrzana, reakcyjna inteligencja, ale mam dla ciebie wiadomość: Stalin
    od lat nie żyje... Tylko że ty i inni pisowcy chcą go chyba wskrzesić...