  • Data: 2006-04-19 13:32:36
    Temat: Re: 50% uzysku dla freelancerów i nie tylko
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Vancerz wrote:

    > ^^^^
    >
    > hmmm... nie wiem w jakiej branży pracujesz.

    informatyka, uslugi.

    > Tyle, że poruszona sprawa
    > dotyczy w większości osób, które zajmują się działalnością powiedzmy
    > artystyczną np. W tym przypadku znalezienie odbiorców nie jest już takie
    > proste i oczywiste. Nie muszę chyba tłumaczyć, że zarobki w takim przypadku
    > są średnie i w dużych odstępach. Pomijam też fakt, że osoba w takiej
    > sytuacji nie ma żadnych świadczeń (w tym też ubezpieczenia zdrowotnego i
    > składek emerytalnych), więc fakt podniesienia tego podatku jest jawnym
    > zamachem na ten segment społeczeństwa albo sposobem na poszerzenie tzw.
    > "szarej strefy"

    Podniesienie tego podatko to droga ku ujednoliceniu a co za tym idzie
    uproszczeniu systemu podatkowego. Niestety (stety?) rownanie odbywa sie
    ku gorze zamiast ku dolowi. Ale odbywa sie. W dalszej perspektywi, dla
    tych ktorzy potrafia patrzec perspektywicznie, ta zmiana ma sens i jest
    dobra. Uproszczenie systemu = zmniejszenie mozliwosci przekretow. A jak
    cos jest prostsze, to jest i tansze...

    --