  • Data: 2006-04-19 10:02:04
    Temat: Re: 50% uzysku dla freelancerów i nie tylko
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Czysto matematycznie, to najbardziej zmilitaryzowanym państwem świata
    > jest Watykan.

    A twoja merytoryczna ;) odpowiedz brzmi... .............. ??? :> czy tez
    nie masz nic sensownego jednak do napisania i tak sobi e"polaczkujesz"
    :>

    > Ponad 5 tysięcy miesięcznie. Ładnie. No to teraz zastosuję twoją
    > "logikę": ponieważ ja aż tyle nie zarabiam, a osiągnięcie przeze mnie w
    > mojej branży aż takich dochodów bez poświęcania się pracy w 100% jest
    > mało realne, wobec tego bardzo dobrze, że płacisz wieksze podatki (jeśli
    > rzetelnie liczysz). Tak jest bardziej "sprawiedliwie społecznie" i
    > bardziej "równo", czego się przecież domagasz.

    Wiesz, nawet jakbym placil 10% to placilbym wiecej niz ty - i to by bylo
    sprawiedliwe. ten sam procent. A nie - 4 razy wiekszy procent...

    > Że masz do rzyci księgową. Albo tylko dla picu zakładałeś DG.
    >
    > Wszyscy mają jakieś koszta.

    Rozumiesz slowa "dla uproszczenia"?

    --