  • Data: 2006-02-08 12:18:42
    Temat: Pytanie początkującego.
    Od: Adrian <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie.

    Mam pytanie a raczej chciałbym o potwierdzenie moich domyśleń.

    Prowadzę DG od września 2005. Bez VAT, KPiR, zniżka ZUS. Grudzień
    zakończyłem:

    Wartość sprzedanych usług: 12 827,00
    Przychód: 12 827,00
    Zakup towarów handlowych: 1557,45
    Pozostałe wydatki: 3945,60

    Przez 4 miesiące nie wychodził mi podatek i w US nie wymagali odemnie PIT'a.

    Rok 2006 mam:
    Wartość sprzedanych usług: 3910,00
    Przychód: 3910,00
    Pozostałe wydatki: 765,16

    I teraz:

    dochód 3144,84
    x 19%

    597,52 - 500 (zwolnione)
    97,52 - 140 (zdrowotne)

    I znowu nie płacę podatku. Dobre to jest?

    Jeśli tu się nie pomyliłem to drugie pytanie:
    Tamten rok (2005) zamykam i 2006 prowadzę "od nowa" czy coś
    doliczam/odliczam itp.

    --

    Adrian