  • Data: 2006-02-09 15:45:17
    Temat: Re: Pytanie początkującego.
    Od: Adrian <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Docent napisał(a):
    > Powinno być:
    >
    > dochód (po zaokr.) = 4340,00
    > podatek należny = 294,52
    > skł.zdrowotna odliczona za IX i X = 2*143,59= 287,18
    > zaliczka na podatek (po zaokr.) = 7,30

    Pewnie Was zastrzele, ale byłem przekonany, ze dobrze liczę. Czyli mam
    do zapłacenia zaległy podatek za listopad w kwocie 7,30 plus odsetki,
    tak? Jak to dalej popchać, cholera 7zł.. A może to jakoś przykryć i w
    zeznaniu rocznym jak gdyby nigdy nic wpisać. Dzwoniłem dziś do US do
    działu podatku dochodowego, ale tam aby mi odpowiedzieć chcą mój NIP,
    oczywiście nie podałem, bo zapewne miałbym wizytę urzędników z US.

    -
    Adrian