  • Data: 2006-02-08 23:53:59
    Temat: Re: Pytanie początkującego.
    Od: Adrian <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SDD napisał(a):

    > A co - wyobrazasz sobie, ze ktos z dzialu PIT gapi sie w szklana kule i
    > stwierdza, ze Adrian ma przyniesc PIT, po czym wzywaja do jego zlozenia?

    Wrzesień:

    Przychód: 1940,00
    koszty: 384,50

    Wychodzi, że nie musze składać

    Pażdziernik

    Przychód: 2800,00
    Koszty: 2887,00
    Wynik: -87,00
    jw.

    Listopad

    Przychód: 4394,00
    Koszty: 1523,00
    Wynik: 2870,00

    jw.

    Grudzień:

    Przychód: 3693,00
    Koszty: 707,00
    Wynik: 2985,00

    jw.

    Wg mojej wiedzy jest ok, towary handlowe to oprogramowanie, które
    kupiłem dla klienta i od razu je sprzedałem. Na magazynie nic mi nie
    zostało. Mam nadzieję, że dobrze to sobię liczę. Za luty już zanoszę do
    Biura Podatkowego, za duzy stres mam przy tych obliczeniach.