  • Data: 2004-01-18 20:29:40
    Temat: Praca i własna działalność
    Od: "Przemolo" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Czy pracując na umowę o pracę mogę założyć właśną działalność gospodarczą?
    Jeśli tak, to z jakimi dodatkowymi obciążeniami finansowymi (podatki, itp.)
    z tego tytułu muszę się liczyć?
    Jakie są w ogóle możliwości rozliczania się z Urzędem Skarbowym (ew. ZUSem)
    małej firemki informatycznej?
    Czy zakładając niewielkie roczne obroty jest w ogóle sens ją zakładać?

    Przyznam, że nie bardzo wiem z jakimi obciążeniami finansowymi będzie
    związane założenie własnej działalności i obawiam się czy przy bardzo
    niskich obrotach (właściwie tylko dorywcze prace) będę z tej działalności
    miał jakieś korzyści i czy aby poniesione koszty nie będą wyższe od
    przychodów.
    Jeśli komuś nie chce się pisać na ten temat, to może ktoś podrzuci jakiegoś
    linka do strony opisującej podobne problemy?

    Z góry dziękuję!