  • Data: 2004-01-19 08:48:30
    Temat: Re: Praca i własna działalność
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik mumps napisał:
    > 2. Jesli beda wieksze koszty niz przychody - nie placis US vatu, a
    > dodatkowo strate wciagasz w koszty

    Boże Ty widzisz i nie grzmisz.
    Poplątanie pojęc. Strata w koszty, Vat od dochodu, brakuje tylko
    zielonych ludzików.

    Może przemyśl to jeszcze.
    Bo że Ty sobie narobisz balagany w papierach, to Twoja sprawa.
    Ale może nie dawaj innym złego przykładu.

    > I to jest wielki plus przez duze W - koszty poniesione na paliwo,
    > naprawy mozesz oczywiscie odliczyc pod warunkeim, ze samochod jest
    > zarejestrowany na Ciebie, bo jesli nie, musisz spisac z wlascicielem
    > umowe najmu i dopiero wtedy mozesz odliczac :)
    Doprawdy? A jak jest zarejstrowany na męża/żonę.
    A bez najmu nie może być?

    I co, te koszty tak po prostu, bezpośrednio do ksiąg?

    > Mam nadzieje, ze pomoglam :)
    > Jestem otwarta na kazde pytanie i sluze pomoca :)

    O boże...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk