  • Data: 2004-01-18 22:25:56
    Temat: Re: Praca i własna działalność
    Od: mumps <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    One day , Mumps wrote a post:

    > Mam jeszcze jedno pytanie - a co wówczas gdy przez dany okres moja
    > działalność stanie (tzn. nie będę miał żadnych obrotów) - czy będę ponosił
    > za ten okres jakieś obciążenia finansowe?

    1. Zawsze ZUS (140,50 obecnie - zmienne kwartalnie)
    2. Jesli beda wieksze koszty niz przychody - nie placis US vatu, a
    dodatkowo strate wciagasz w koszty

    > A czy wykorzystując swój prywatny samochód we własnej firmie można koszty
    > zakupu paliwa, napraw, itp. wliczać w koszt firmy?

    I to jest wielki plus przez duze W - koszty poniesione na paliwo,
    naprawy mozesz oczywiscie odliczyc pod warunkeim, ze samochod jest
    zarejestrowany na Ciebie, bo jesli nie, musisz spisac z wlascicielem
    umowe najmu i dopiero wtedy mozesz odliczac :)

    Mam nadzieje, ze pomoglam :)
    Jestem otwarta na kazde pytanie i sluze pomoca :)

    ***Wprost nie do wiary, ile rozumu zużywa się w świecie***
    O ***dla udowadniania głupstw*** O
    --@-- mumps--> m...@t...pl <--mumps --@--
    / \ / \