    From: "TomekD" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: PIT, CIT 19% i podatki
    Date: Wed, 10 Sep 2003 20:31:58 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@pa71.kozieglowy.sdi.tpnet.pl

    Od lat kilku jest tzw. 'osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą'
    opodatkowaną PIT.

    Raduje mi się serce, jak od tych kilku lat słyszę ile to dobrego dla mnie
    mój Rząd kochany robi.
    Jak więc usłyszałem że mi podatek 19% CIT zamiast PIT obrzydliwego chcą
    zaproponować, od razu ręka moja długopis złapała i do p. Leszka M, naszego
    aktualnego dobroczyńcy list pochwalny pisać zacząłem. Jednak w pół zdania
    przerwałem, bo moja wiedza podatkowa poległa :-))))

    Czy decydując się na opodatkowanie CIT czeka mnie wątpliwa przyjemność
    płacenia kolejnego podatku gdy zarobione pieniądze chciałbym przeznaczyć na
    prywatne wydatki ?
    Czy ta zmiana oznacza koniec z brakiem rozróżnienia pomiędzy pieniędzmi
    firmy a prywatnymi w przypadku osoby fizycznej prowadzącej działalność
    gospodarczą ?

    TomekD