  • Data: 2005-12-30 11:06:31
    Temat: Oświadczenie pracownika, a pit
    Od: "marek" <2...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    Wlasnie jestem przed podpisaniem umowy i jednym z zaświadczeń jakie musiałem
    wypełnić było Oświadczenie pracownika dla celów obliczania miesięcznych
    zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych pit2

    Jednak teraz patrze na wzór ( wspomnialem pracodawcy )i tam jest, że nie
    posiadam dochodow z najmu, dzierżawy i tu zaczyna się problem bo mam umowe
    dzierżawy praw autorskich.

    W poniedziałek bede mogl to poprawić tylko chcialbym sie dowiedziec jaki w
    takim razie obowiązuje mnie pit abym mogl pracodawca odliczac miesiaczna
    zaliczke gdy mam dochody z dzierzawy pra autorskich ?

    z gory dziekuje za odpowiedz.