  • Data: 2005-12-30 16:52:10
    Temat: Re: Oświadczenie pracownika, a pit
    Od: "marek" <2...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Aby nie zmniejszal zaliczek o 1/12 kwoty wolnej.

    Teraz ju naprawde ostatnia moja niejasność:

    czyli jednak w PIT 2 wypełnić tylko pole A ( z moimi danymi ) i pole B (
    podpis ), a NIE wypełniać oświadczenia pod punktem A

    "Niniejszym okreslam platnika:
    ..
    jako wlasciwego do zmniejszania miesiecznej zaliczki na podatek dochodowy o
    kwote stanowiaca 1/12 kwoty zmniejszajacej... "

    na tym picie ?

    Czy po prostu jak "cofne" tego pita z kadr to oczywiscie ze jest jednoznaczne
    ze nie beda zmniejszali kwoty zaliczki o 1/12 ale beda odprowadzali zaliczki -
    tylko z tego co pamietam mojego nip-a maja tylko na tym picie 2 bo nigdzie
    indziej nie pisałem im. Wiec ...?