eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiTowary handlowe + pozostałe wydatki na jednej fakturze › [OT]Re: Towary handlowe + pozostałe wydatki na jednej fakturze
  • Data: 2008-01-23 21:15:12
    Temat: [OT]Re: Towary handlowe + pozostałe wydatki na jednej fakturze
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Nasza firma kupuje od dostawcy na tej samej fakturze VAT zarówno
    > towary handlowe (przeznaczone do odsprzedaży) jak również towary
    > używane przy produkcji/kompletacji towarów - np. wiertła, kleje etc.
    > lub np. materiały biurowe.
    > Jak poprawnie księgować takie faktury - wprowadzać wszystko (każdą
    > pozycję - nawet tą nie przeznaczoną do dalszej odsprzedaży) na stan
    > magazynowy, a następnie wystawiać samemu sobie jako firmie (sprzedawcą
    > i nabywcą jest firma X) fakturę VAT, czy też można to zrobić w inny,
    > prostszy sposób ?
    > Czy istnieje metoda, przy której nie byłoby konieczne wprowadzanie
    > każdego z towarów, który nie będzie dalej sprzedany "na magazyn" ?
    > Z góry dzięki za odpowiedź, bo ekipa z 'e-porad' nie wiedziała o co mi
    > chodzi :)

    Oni nic nie wiedzą. A jak coś wiedzą, to ich wiedza wołą o pomstę do nieba.

    Jesteś na pełnej ksiegowości? Bo tak mi między wierszami wychodzi, skoro
    piszesz o magazynie.
    Bo jesli jesteś na pkpir to zwyczajnie:
    (10) towary handlowe i materiały
    (13) pozostałe wydatki
    Magazynu na pkpir nie musisz prowadzić.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1