eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiTowary handlowe + pozostałe wydatki na jednej fakturzeRe: Towary handlowe + pozostałe wydatki na jednej fakturze
  • Data: 2008-01-25 19:49:20
    Temat: Re: Towary handlowe + pozostałe wydatki na jednej fakturze
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >  Jak kupisz 100 ołówków "na zapas", do (późniejszego) wykorzystania we
    > własnym zakresie, to przecież one niczym nie różnią się od 100 ółówków
    > "na sprzedaż", prawda?
    Nie. Jak kupuje do póżniejszego wykorzystania we własnym zakresie to są
    materiały biurowe a nie towary handlowe.
    >  Czyli jedne i drugie powinny być "na magazynie".

    Nie , jedne na magazynie a drugie w biurze.
    >  Jako, że kupowanie pewnej ilości materiałów eksploatacyjnych tudzież
    > wyposażenia "na zapas" raczej uniknąć się nie da, to trzeba uznać
    > że normalne jest, iż w razie "prowadzenia magazynu" trzeba mieć
    > drogę do "zdejmowania z magazynu" takich kupionych na zapas
    > rzeczy. I tą drogą posłużyć się w omawianym przypadku, zdejmując
    > stan z magazynu zaraz po przyjęciu.

    Marnotrawienie czasu , papieru i nieekologiczne niszczenie lasu.

    > BTW: tak, przy KPiR materiałami eksploatacyjnymi i wyposażeniem
    >  są UZYWANE dla celów DG materialne składniki przedsiębiorstwa,
    >  nie widać przepisu, który pozwalałby nie ująć np. w remanencie
    >  rocznym 100 szt *nieużywanych* ołówków tylko dlatego, że są
    >  *przenaczone* dla użytku wewnętrznego!
    >
    > "wydatki poniesione na ich nabycie stanowiš wówczas koszty uzyskania
    > przychodów w miesišcu oddania ich do używania"
    > (to cytat z ustawy :) przy wyposażeniu)

    Jasne , a świstak siedzi i zawija te długopisy i ołówki w sreberka.
    Piszę powyższe bo; jak sadzę robisz sobie jaja . Jesli ktoś z US to nie daj bóg
    potraktuje poważnie to - masz przerąbane.
    Nie znęcaj się nad "pytaczem" albo sam sobie licz w remanencie ołówki ,
    długopisy , spinacze , puste koszulki , nie zużyte zszywki , nie zadrukowane
    kartki papieru , zakupione ale nie spalone paliwo w baku samochodu itd.
    Przecież pytacz jasno pisze , że wszystkie zakupy ksieguje "przez magazyn" a
    więc także zapewne usługi obce , czynsze itd. Albo dokonuje auto selekcji celu
    przeznaczenia zakupu w momencie księgowania albo idąc za twoją radą nie
    dokonuje tej selekcji i zdejmuje z magazynu tylko te towary , których używanie
    rozpoczyna - poprzez przesuniecie ich do " pozostałych wydatków". O ile w
    trakcie roku jest to dla niego neutralne podatkowo o tyle - przy
    inwentaryzacji - ma w plecy i to dzieki komu ? Pozbawiasz gościa prawa do
    autonomii decyzji , sugerujesz że nie ma prawa mieć zapasów np. materiałów
    biurowych a jeśli je ma to nie są kosztem.Przytaczasz niby przepisy ale z
    premedytacją wyrwane z kontekstu i złośliwie zestawione jako kompatybilne. A
    fe , wstydż się .

    >  Przecież nie masz modułu predykcji, i tak naprawę nie wiesz, co
    > zostanie sprzedane :) Co najwyżej może być mowa o wstępnym przeznaczeniu
    > do sprzedaży :)

    A cio to jest predykcja psze Pana psora ?

    > pzdr, Gotfryd
    > ("bez magazynu" :))

    No własnie - bez magazynu ale z modułem predykcji intuicyjnej z akceleratorem
    fotonowym , pozwalajacym precyzyjnie wydać z " nieistniejacego magazynu" ołówki
    do używania i ując w inwentaryzacji te nie wydane. :-))))))))))))))))))

    A to ci dopiero - winszuję pomysłu - Kriss

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1