eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiTowary handlowe + pozostałe wydatki na jednej fakturze › Re: Towary handlowe + pozostałe wydatki na jednej fakturze
  • Data: 2008-01-23 21:34:22
    Temat: Re: Towary handlowe + pozostałe wydatki na jednej fakturze
    Od: Mateusz <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oni nic nie wiedzą. A jak coś wiedzą, to ich wiedza wołą o pomstę do nieba.

    Oj no bez przesady, czasami się zdarzy, że akurat potrafią
    odpowiedzieć :)

    > Jesteś na pełnej ksiegowości? Bo tak mi między wierszami wychodzi, skoro
    > piszesz o magazynie.
    > Bo jesli jesteś na pkpir to zwyczajnie:
    > (10) towary handlowe i materiały
    > (13) pozostałe wydatki
    > Magazynu na pkpir nie musisz prowadzić.

    Nie, nie jestem na pełnej księgowości - na razie KPiR wystarczy ;)

    Dobra to wiem, ale jak to załatwić od strony programu do zarządzania
    firmą ?
    Obsługę magazynu muszę mieć, bo bez tego się nie da. I jak teraz
    "rozgryźć" taką fakturę?
    Czy przy wprowadzaniu faktury zakupu do programu wprowadzić tylko
    towary,
    które zostaną sprzedane poprzez faktury sprzedaży i paragony, a
    pozostałą kwotę (czyli sumę pozostałych
    towarów , które nie wchodzą do sprzedaży) dopisać w ewidencji VAT (no
    i automatycznie w książce) ?

    Jak to finalnie zaksięgować to wiem, tylko brakuje mi tego
    "technicznego" elementu :)