  • Data: 2005-01-19 06:38:34
    Temat: Maluszek na DG
    Od: Janusz <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam zamiar kupic osbie autko - starutkiego malucha za jakies grosze
    (1000zl czy cos) zeby moc dojezdzac do klientow.

    Czy przy kupnie od razu wpisac w umowie, ze to na firme bedzie?
    Czy kupic normalnie na siebie i tak zarejestrowac, a potem
    "przejac" na firme jako srodek trwaly?
    Chcialbym uniknac umowy na firme, bo kiedys ja zlikwiduje, a autko
    moze zostac i trzeba bedzie wtedy pewnie nowy dowod rejestracyjny
    wyrabiac.
    I potem wszystkie wydatki beda normalnie szly do VAT i KPiR (z wyj.
    paliwa ktora tylko do KPiR)?

    --
    Pozdrawiam,
    Janusz