  • Data: 2005-01-20 12:51:06
    Temat: Re: Maluszek na DG
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder napisał(a):
    > A był to czwartek, 20 stycznia 2005 08:26, gdy Maddy napisał(a) coś na
    > pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Nauczycielem :) Nie prowadzę DG i nie chcę jej prowadzić.

    Więc o co chodziło z tym roliczaniem kosztów auta kilometrówką?
    Niech zacytuję:
    "Cholera, ja tak robiłem. Księgowałem prywatne auto na podstawie książki
    przebiegu."
    To nie Twoje słowa?

    > Dziewczyno, nie poznaję Cię. Kiedyś byłaś dla mnie miła, a dzisiaj warczysz
    > choć Ci nic złego nie zrobiłem :(

    Jak to nie? Pleciesz androny a za jedyny argument za tymi andronami masz
    "ja tak robiłem".
    A to razem jest karalne, nawet jeżeli karą jest tylko moje warczenie.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813