  • Data: 2005-01-21 01:15:13
    Temat: Re: Maluszek na DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Jan 2005, Tristan Alder wrote:
    [...]
    >+ Moje. I sama mi doradzałaś jak należy taką książeczkę prowadzić.

    Ech, no, wiesz... jak O TO SPYTAŁEŚ... to pewnie :)

    >+ > A to razem jest karalne, nawet jeżeli karą jest tylko moje warczenie.
    >+
    >+ Więc łaskawa pani wskaż gdzie źle powiedziałem, a nie tylko jeździj po mnie
    >+ jak po łysej kobyle, co?

    Ha !
    Może ja :)
    1. Określiłeś "być własnością przedsiębiorstwa".
    No cóż ;) jakby ci to powiedzieć... :)
    2. Zapodałeś "może być prywatny". Cie florek, znaczy mój 'firmowy' komp
    nie jest prywatny. Znaczy że komunalny czy jak ? :)

    Ad 1: "przeznaczony do działalności gospodarczej". Ustawa ostatnio używa
    (nareszcie!) określenia: "ujęty w ewidencji" !
    Ad.2 "używany w celu gospodarczym" w odróżnieniu od "używanego w celach
    osobistych" !

    *Potocznie* zamiast "używany w celach działalności gospodarczej" oraz
    "ujęty w ewidencjach działalności gospodarczej" - "firmowy".
    Ale "firmowy" a "będący *WŁASNOŚCIĄ* przedsiębiorstwa" to mała
    różnica.
    Przypomnę z K.C.:
    "firmą przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną jest jego imię i nazwisko"

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)