  • Data: 2005-01-20 07:26:49
    Temat: Re: Maluszek na DG
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder napisał(a):
    > A był to środa, 19 stycznia 2005 19:05, gdy Maddy napisał(a) coś na
    > pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Cholera, ja tak robiłem. Księgowałem prywatne auto na podstawie książki
    > przebiegu.

    Prywatne, powiadasz? A jak ja mam samochód wpisane do EŚT mojej
    jednoosobowej DG to jaki jest ten samochód? Publiczny?

    Pewnie chodzilo Ci o osobisty?
    Oczywiście można sie męczyć z kilometrówką. Ale jak ktos chce to może go
    pisac do ewidencji i EPP wywalic przez okno ;-)

    Wiesz, ja też robiłam w zyciu pare rzeczy które, jak się później
    okazało, mozna było robic łatwiej, prościej i przyjmniej. Ale to juz
    moja strata ;-)

    Zabawa z kilometrówką - Twoja.

    > Nie rozumiem :(

    No własnie.
    Jak ty chcesz prowadzić DG jak nie rozumiesz kim naprawde jesteś?
    Spróbuj może zarejestrować smaochód na jednoosobowa działalnośc osoby
    fizycznej. O ile sie nie boisz że urzędnicy zabiją Cie smiechem.

    > To zależy jaka forma prawna przedsiębiorstwa. Jeśli DG na KC to owszem,
    > jeśli na KH to nie.

    Pytający raczej nie miał na myśli innej działalności niż jednoosobowa DG.

    > Tak w ogóle nie rozumiem do czego się czepiasz :(

    Niestety, to już Twój problem.
    Kiedyś się na ty nierozumieniu (a raczej niechęci do rozumienia)
    przejedziesz bolesnie.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl