  • Data: 2004-03-11 10:51:44
    Temat: Kiedy ksiegowac fakture?
    Od: "MK" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    KPiR, VAT kwartalnie.

    Z pozoru proste (ale nie dla mnie) pytanie:
    - dostaje fakture za telefon kom. w abonamencie listem zwyklym ok. 20
    lutego;
    - termin platnosci jest 28 luty;
    - niestety (skleroza nie boli) zapomnialem i zaplacilem dopiero 2 marca.

    I pytanie: kiedy to zaksiegowac (metoda kasowa) ? Luty - ze wzgledu na
    termin platnosci, czy marzec - ze wzgledu na faktyczna date poniesienia
    kosztu? Co z VAT'em? Czy mam prawo do odliczenia VAT'u? Slyszalem, ze media
    (w tym telefon) sa na specjalnych zasadach ... Co w przypadku, kiedy nie
    móglbym zaplacic z powodu braku faktury (list sie "zapodzial") ?

    pozdrowienia,
    MK.