  • Data: 2003-08-29 15:15:44
    Temat: KRUS (apropos artukułu Wprost)
    Od: "WeSuŁ" <w...@t...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Czy mi sie tylko wydaje, czy wystaczy rozpocząć hodowle rybek, kur, grzybów
    itp. żeby stać się rolnikiem i należeć do KRUS?
    Pytam nie bez powodu; mianowicie planuje otworzyć działalność gospodarczą i
    absolutnie nie usmiecha mi się płacić co miesiąc prawie 800pln na ZUS,
    tymbardziej że jak to w każdym interesie, albo się uda albo sie nie uda, a
    początki są zawsze najgorsze.
    Absolutnie nie podejrzewam Wprost o celowe wprowadzenie w błąd, ale czy
    wymagania KRUS są rzeczywiście tak śmiesznie małe? Czy może jest w tym jakiś
    haczyk, którego nie doczytałem/nie znalazł się w artykule?
    Proszę o pomoc w tej materii. Jeżeli ktoś zna to z praktyki, będę wdzięczny
    za wszelkie sugestie