  • Data: 2007-01-26 16:14:47
    Temat: Jak prawidłowo wystawić fakturę vat
    Od: "slawekj" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Proszę, powiedzcie mi, ile powinna wynieść całkowita wartość do zapłaty na
    fakturze
    która zawiera dwie pozycje jak poniżej
    1. Wartość netto 13.92 zł + stawka vat 7%
    2. Wartość netto 7.79 zł + stawka vat 22%

    Czy wartość całkowita do zapłaty dla tej faktury powinna wynieść 24.39 zł
    czy jednak 24.40 zł
    Proszę podajcie mi także ustawę na prawidłowe obliczanie tego a także ustawę
    jak prawidłowo powinno się
    wpisywać takie faktury do ewidencji sprzedaży i/lub jakąś instrukcje w
    internecie.

    Dziękuję i Pozdrawiam
    Sławek