eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDrugi oddzial biura › Drugi oddzial biura
  • Data: 2003-07-12 11:58:51
    Temat: Drugi oddzial biura
    Od: "Michal Kaczorowski" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Mamy taki maly problem formalny.
    Jest Firma (Sp. z o.o.) ktora ma jedna siedzibe (biuro)

    Otwieramy teraz dodatkowy punkt sprzedazy (w tym samym miescie).

    Jak to formalnie nalezaloby zalatwic ? Czy trzeba rejestrowac w sadzie
    oddzial ?
    (we wpisie w sadzie jest siedziba: Gdansk - bez ulicy)

    Czy jest mozliwosc wystawiania faktur VAT w oddziale z adresem siedziby itp.
    Wdzieczny bede za wskazowki (bo na razie kazdy mowi nam cos innego).

    Pozdrawiam

    Michal Kaczorowski


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1