  • Data: 2011-04-18 18:34:06
    Temat: Długa nazwa usługi na fakturze
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Trafił się klient, który chciałby mieć na fakturze dokładnie
    wyszczególnione, co zostało wykonane w ramach usługi. Niestety mój
    program do faktur ma ograniczenie do iluś-tam znaków (przyznam, że
    rzeczywiście niewielu) i mogę wprowadzić opis najwyżej kilku-wyrazowy.
    Jak to obejść:
    1. Poszukać innego programu, ewentualnie wystawić jednorazowo fakturę w
    czymkolwiek (Word, Excel, czy coś podobnego)? Szczerze mówiąc wolałbym
    mieć wszystko w jednym programie, w tym samym formacie itd.
    2. Spisać umowę, tam wszystko wyszczególnić i na fakturze wpisać tylko
    "Usługa zgodnie z umową nr ..."? Chyba przerost formy nad treścią ...
    3. Wpisać w nazwę usługi jakąś krótką nazwę, a w pole "Uwagi" wstawić
    jakiś dłuższy opis (program tam akurat pozwala wpisać kilka linii tekstu)?
    4. Jakieś inne pomysły?

    Maciek