  • Data: 2011-04-18 21:21:22
    Temat: Re: Długa nazwa usługi na fakturze
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ioi8tu$m83$1@news.onet.pl...
    > ^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Najpierw piszesz, że faktura jest dowodem. Później piszesz, że nie
    > zawierałeś umowy. Ale wg twojego rozumowania ja mam dowód na zawarcie tej
    > umowy!

    Fotografia przedstawiajaca Pana A podczas spolkowania z Pania B tez jest
    dowodem ich zazylosci, ale moze ona byc tez fotomontazem.
    Za odpowiednia oplata mozna takze namowic paru bliznich do naruszenia osmego
    przykazania - zalatwione w ten sposob zeznania tez beda dowodem, choc z
    prawda nie maja nic wspolnego.

    Moga byc dowody i dowody falszywe.

    Pozdrawiam
    SDD