  • Data: 2011-04-18 19:14:29
    Temat: Re: Długa nazwa usługi na fakturze
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ioi25p$re5$1@news.onet.pl...

    > Okolicznoscia, ktora powyzsze mocno by uprawdopodobnila, bylby fakt
    > oplacenia faktury przeze mnie (jako nabywce) - tej okolicznosci w
    > omawianym przez Ciebie przypadku zabraknie i sad moze nie dac Ci wiary :)

    Kiedys sprawa byla prostsza, bo juz sam podpis nabywcy stanowilby bardzo
    duze wzmocnienie dowodu (utrudniajac jego sfabrykowanie). Teraz w ramach
    ulatwien to rzeczywiscie jakis sympatyczny moze wystawiac faktury komu
    podadnie i za co chce.

    Jakis Kruk to potem skupi za 5% wartosci i znajda sie jacys zainteresowani
    "rozlozeniem na korzystne raty".
    Przeciez byl pare dni temu na p.s.p watek o fakturze za jakas usluge
    medyczna w Egipcie :)

    Pozdrawiam
    SDD