  • Data: 2004-12-31 08:02:46
    Temat: Delegazcja zagraniczna a podatek
    Od: "Kinga" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo czesto wyjezdzam w sprawach sluzbowych za granice w zwiazku z tym
    zostaje mi wyplacana za kazdy dzien pobytu delegacja. Po pierwszym miesiacu
    ktory jest zwolniony od podatku od maja tego roku zaczeto naliczac mi
    podatek. Jednak do tej pory myslalem ze place podatek i zapominam o sprawie
    tak jak np jest z lokatami bankowymi, akcjami itp. Moj ksiegowy jedna
    stwierdzil ze delegacje wlicza sie do podstawy opodatkowania co wiaze sie
    dla mnie z przekroczeniem progu podatkowego i no i niestety wypada mi
    zaplacic duzy podatek
    Prosze o informacje czy tak jest i moze znacie jakas podstawe prawna?
    A przy okazji na informacja w US w Rzeszowie stwierdzono ze nie liczy sie do
    podstawy opodatkowania, natomiast w moim miasteczku twierdza ze liczy sie do
    podstawy.
    Pozdr Skinia

    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO W NOWYM ROKU