  • Data: 2003-11-05 11:52:27
    Temat: Darowizna mieszkania
    Od: "NewsGroup" <r...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Moi rodzice są właścicielami mieszkania (kupili je od gminy) i chcieliby mi
    je przekazać. W tej chwili jestem zameldowany w tym mieszkaniu. Jaka jest
    najkorzystniejsza forma przekazania własności (ze względów podatkowych)? Czy
    jest to umowa darowizny? Jaka jest wysokość podatku? Jak to się ma
    (podatkowo) do postępowania spadkowego? Czy ma jakiekolwiek znaczenie, czy
    jestem zameldowany w mieszkaniu, czy też nie?

    Czy jest ktoś, kto zna odpowiedzi na te zawiłe pytania? Będę wdzięczny za
    odpowiedź.
    Pozdrawiam,
    Rafał