  • Data: 2003-01-24 16:55:54
    Temat: DG i DWO - jeszcze raz
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem czy w tych wątkach na powyzszy temat trochę się
    przypadkiem nie pogubiłem, ale tego chyba jeszcze nie było.

    Dzisiejsza Rzepa zamieszcza obszerny artykuł autorstwa
    sędziego NSA, z którego wynika, że jednak nie jest tak źle.
    Niestety to oczywiście tylko jego prywatna opinia i w praktyce
    może byc róznie, ale może faktycznie gdzieś na horyzoncie
    świta "jasność" ;-)

    Linka do tekstu niestety nie widzę, a wszystkiego nie będę
    przepisywać - kto jest bardzo zainteresowany nie sobie poczyta
    wydanie papierowe.

    pozd.Pix