  • Data: 2002-03-08 14:18:31
    Temat: Błąd w DRA
    Od: "kacper" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich,

    Właśnie otrzymałem od ZUS-u zawiadomienie o błędach w deklaracji DRA za
    grudzień 2001. Kwotę wpłaciłem dobrą ale formularz został nieprawidłowo
    wypełniony. Ulotka informacyjna, którą od nich dostałem zawiera sprzeczne
    informacje, tak więc nie wiem właściwie co powinienem teraz zrobić? Czy mam
    odesłać im dobrze wypełnioną deklarację DRA czy może zgłosić się do nich w
    celu złożenia wyjaśnień? Próbowałem dzownić, ale żaden z czterech numerów,
    które mi podano nie odpowiada.
    Z góry dziękuję wszystkim, którzy będą tak dobrzy i udzielą mi odpowiedzi

    Dominik Kacperski