  • Data: 2004-06-28 15:39:04
    Temat: 10000 EURO przychodu i VAT
    Od: "r@v" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    pracuje na podstawie umów o dzieło z kilkoma podmiotami i nieuchronnie
    zbliża się chwila, kiedy mój przychód przekroczy 10000 EURO, a właściwie
    45700 zł. Załóżmy, że mam obecnie 40000 zł przychodu i chcę wystawić nowy
    rachunek na 10000 zł. Rozumiem, że przed wystawieniem tego rachunku muszę
    się zgłosić do US jako płatnik VAT ? Ile trwają procedury rejestracyjne ?
    Jak wyglądać będzie rachunek z VATem ? Czy VAT będe musiał zapłacić od kwoty
    (50000 - 45700) zł ? Bo chyba nie od 10000 zł ?

    Jestem w tym temacie kompletnie zielony :(

    Pozdrawiam,
    r@v