  • Data: 2004-07-07 13:26:02
    Temat: Re: 10000 EURO przychodu i VAT
    Od: "r@v" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ależ "więzy prawne" są w punkcie *nie* zwiazanym z umową o pracę:
    > z umowy o pracy zwalnia art.15.1.3.2 zaś "z więzów" zwalnia osobno
    > wymieniony art.15.1.3.3 !

    Oczywiście ! myślałem "tak" napisałem "nie", znaczy "Mam nadzieję, że to
    schorzenie u mnie występuje".

    > Znaczy: "więzy są" :)

    W rzeczy samej... mam nadzieje, że te "więzy" mnie ratują przed VATem (póki
    co), ale problem progu 45700 zł nadal pozostaje.

    > Acha. Znaczy: chcesz wystawiać faktury ?

    Nieeeee !
    Nie rozumiem, skąd Twój wniosek :(
    Działam jak dotąd wystawiając rachunki do umów o dzieło, uwzględniające
    jedynie podatek dochodowy. A mój problem polega na tym, iż następny rachunek
    = przekroczenie progu 45700, po którym jak rozumiem stanę się VATowcem... a
    nie mam bladego pojęcia jak wtedy mam działać (wystawiać faktury VAT??).

    > Na pocieszenie: sam nie jestem mądrzejszy :[

    :(

    Pozdrawiam,
    r@v