  • Data: 2005-11-29 09:46:03
    Temat: wynajęcie lokalu za pośrednictwem
    Od: "JaroW" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Posiadam lokal, który chciała by wynająć pewna firma. Ja nie prowadze
    działaności i nie zamierzam jej zakładać tylko dlatego żeby komuś wystawiać
    rachunek za wynajęcielokalu. Wpadłem na taki pomysł żeby to zrobić przez
    firmę mojego brata. Tylko jak on ma to zrobić nie będąc właścicielem lokalu?
    Czy mogę z nim zrobić jakąś fikcyjną umowę nieodpłatnego użyczenia?
    Pieniądze i tak wpływały by do mojej kieszeni a on płaciłby tylko podatek.
    Czy tak można?