eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiwynagrodzenie ze stosunku pracy - zaliczka i koszty uzyskaniawynagrodzenie ze stosunku pracy - zaliczka i koszty uzyskania
  • Data: 2005-04-01 11:17:05
    Temat: wynagrodzenie ze stosunku pracy - zaliczka i koszty uzyskania
    Od: "Renegat" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Robię znajomemu pita rocznego, który ma tylko przychody ze stosunku
    pracy i naszły mnie pewne wątpliwości. I tak wynagrodzenie w firmie
    wypłacane jest z dołu w następnym miesiącu - znajomy pracuje od
    1.03.2004 - dostał w 2004 r. 9 wypłat, a na PIT-11 ma uwzględnione
    koszty uzyskania za 10 miesięcy. Czy to jest dobrze? Moim zdaniem
    koszty są powiązane z przychodami - jak w danym miesiącu nie ma
    wynagrodzenia, to nie ma też kosztów. I jeszcze kwestia zaliczek - czy
    płatnik potrącając zaliczkę na podatek powinien zaokrąglić ją do
    pełnych dziesiątek groszy i w takiej wysokości potrącić z
    wynagrodzenia, czy też potrąca ją w takiej wysokości jak mu wyjdzie? Bo
    u znajomego w firmie jest stosowany ten drugi sposób.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1