    From: Maciek <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: wprowadzenie posiadanego komputera do zakładanej firmy
    Date: Wed, 10 Sep 2003 20:37:00 +0200

    Witam!
    Jak wprowadzić posiadany komputer do zakładanej firmy? Jego wartość
    raczej nie przekracza 1300zł, jest jeszcze drukarka za około 200zł.
    Oczywiście nie mam już na to dowodów zakupu. Czy mam sporządzić jakiś
    dokument, w którym wyliczam wartość sprzętu na podstawie średnich
    wartości podzespołów? Skąd brać takie średnie wartości? Co z tym później
    zrobić? Wpisać w środki trwałe, albo w wyposażenie i jednorazowo wliczyć
    wartość sprzętu w koszt uzyskania przychodu?
    Chodzi mi o to, żebym mój komputer mógł później ewentualnie trochę
    wyposażyć w dodatkowy sprzęt i oprogramowanie, bo nie stać mnie na
    zaczynanie działalności od zakupu komputera, skoro mogę korzystać z tego
    który mam. No i oczywiście te zakupione dodatki chciałbym móc legalnie
    wliczyć w koszt prowadzenia działalności.

    Maciek