eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiwprowadzenie posiadanego komputera do zakładanej firmy › Re: wprowadzenie posiadanego komputera do zakładanej firmy
  • Data: 2003-09-10 21:15:06
    Temat: Re: wprowadzenie posiadanego komputera do zakładanej firmy
    Od: "Michal" <s...@d...w-w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Weź najlepiej ogłoszenie gdzie znajdziesz sprzęt komputerowy o podobnych
    parametrach i podepnij pod dowód wewnętrzny. W ten sposób ustalisz wartość
    początkową. I teraz jeżeli wartość sprzętu przekroczy 1500 zł i nie jest
    powyżej 3500 zł najlepiej wciągnij w ewidencję środków trwałych i zamortyzuj
    w 100%.

    Pozdrawiam Michał