eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiwprowadzenie posiadanego komputera do zakładanej firmy › Re: wprowadzenie posiadanego komputera do zakładanej firmy
  • Data: 2003-09-12 09:31:20
    Temat: Re: wprowadzenie posiadanego komputera do zakładanej firmy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 11 Sep 2003, Maciek wrote:
    [...]
    >+ Teraz został jeszcze problem wyceny - jak to legalnie zrobić nie
    >+ zatrudniając rzeczoznawcy?

    ...przekonująco dla US :>
    Nie, nie żartuję :(
    Dla porządku: w ustawie zapisano "na grudzień poprzedniego
    roku" !
    Ja swojego czasu zarchiwizowałem ceny elementów z cenników
    hurtowni.
    Przejrzyj archiwum... jakbyś tak odkupił komputer identyczny
    z twoim od kolegi (będącego osobą fizyczną) to co by się
    stało ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)