  • Data: 2003-06-15 10:18:29
    Temat: użyczenie
    Od: "MT" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Prowadzę działalność w formie s.c. użyczyłem jeden pokój ze swojego
    mieszkania na siedzibę spółki - wiem, że mogę wydatki (czynsz, energia)
    proporcjonalnie włozyć w koszty. Proszę o podpowiedź czy księgować to na
    podstawie dowodu wewnętrznego?? Prowadzę KPiR.
    Drugą sprawą jest telefon komórkowy (faktury przychodzą na moją poprzednią
    działalność, bo nie mogę go przerejestrować) ale został wniesiony do
    spółki - czy w tym wypadku VAT mogę odpisać?? I czy księgować na podstawie
    tych faktur które przychodzą??
    Dziękuję bardzo,
    Pozdrawiam
    Monika