  • Data: 2003-06-16 09:12:34
    Temat: Re: użyczenie
    Od: "MT" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Ja napewno nie prowadzę tej działalności ;), bo pytam dla kolegi. On jest
    prawnikiem to chyba wie co robi.
    Tamta firma nie jest wyrejestrowana, tylko zamieniła się w obecną spółkę
    cywilną. Nie wiem jak to wygląda od strony prawnej. Tam była jednoosobowa
    działalność gospodarcza a teraz są dwie działalności bo jest dwóch
    wspólników, ale firma ma inną nazwę.
    Co do pytanie o przerejestrowanie telefonu - został w lutym zakupiony w
    promocji i w związku z tym przez chyba 3 m-ce nie można było wprowadzić
    żadnych!!!! zmian. Beznadziejna głupota operatora!!
    Pozdrawiam i dziękuję
    Monika