  • 1. Data: 2004-01-22 18:01:57
    Temat: uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
    Od: VIPunia - Iwona Jankowska <v...@g...pl>

    Witam,

    moja mamuska kochana ma w poniedziałek egzamin - zdecydowała się w końcu po
    latach stanąć oko w oko z Wysoką Komisją i ubiega się o certyfikat
    księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych

    ponieważ egzamin tuż tuż... to pytań i nerwów tym więcej, a że maturę i
    studia przechodziła dawno temu.. staram się pomóc jak tylko mogę i również
    proszę o pomoc, otóż:

    - w myśl Rozporządzenia MF z dn. 18 lipca 2002 w sprawie j.w. Art. 11, pkt.
    3:
    W czasie egzaminu uczestnik może korzystać z przepisów prawa opublikowanych
    w dziennikarz promulgacyjnych lub zawartych w zbiorach przepisów bez
    komentarzy (...)

    Czy w związku z powyższym zapisem można podczas egzaminu korzystać z
    wydrukowanych Ustaw w Biuletynie Informacyjnym dla służb ekon.-finans.
    GOFINu?
    Oczywiście są bez komentarza, wydaje mi się, że TAK, ale głowy nie dam.
    Czy można mieć w tych przepisach swoje znaczniki - żólte karteczki,
    pomazane zakreślaczem itp.?

    Ponadto może ktoś z Państwa przechodził taki egzamin i orientuje się czy
    atmosfera jest bardzo stresująca czy nie, mniej więcej ile osób uczestniczy
    w takim egzaminie i ile z nich zdaje... jak to wygląda... Chcę mamuśkę moją
    nastawić jakoś pozytywnie psychicznie do wydarzenia, nie chcę żeby ją nerwy
    zjadły.

    Pozwoliłam sobie zadać podobnej treści pytanie na innych forach/grupach,
    gdyż trudno powiedzieć, która grupa do tego typu zagadnień jest najbardziej
    adekwatna.

    Dziękuję za KAŻDĄ pomoc.

    Pozdrowiam,
    Iwona/VIPunia

    --
    Iwona Jankowska ::: VIPka ::: Vigorous Independent Person'ka
    http://www.iwonajankowska.prv.pl ::: http://www.lhama-temple.com