  • 1. Data: 2004-03-07 09:21:12
    Temat: sprzedaż samochodu dla firmy - jakieś opłaty w us?
    Od: "PawełJ" <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl>

    Witam.
    Mam zamiar sprzedać mój samochód, który był środkiem trwałym. Wystawiam na
    niego fakturę vat (zw). Czy ja jako sprzedający lub kupująca firma zgłasza
    ten fakt w us? Czy są jakies opłaty?

    --
    PawełJ

  • 2. Data: 2004-03-07 12:36:56
    Od: "Jacek" <c...@s...onet.pl>

    Nieustraszony(a) niczym PawełJ napisał(a):
> [...]
    > niego fakturę vat (zw). Czy ja jako sprzedający lub kupująca firma zgłasza

    Traktujesz ten samochód jak zwykły towar,czyli nie masz obowiązku zgłoszenia
    tego faktu.
    Kupujący też nie ma. Z fakturą idzie do wydziału komunikacji i na jej
    podstawie dokonuje przerejestrowania.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!