  • 1. Data: 2004-03-06 16:00:40
    Temat: oprogramowanie do KPiR
    Od: "wojteg" <wojteg@no_spam.pf.pl>

    Drodzy grupowicze,
    czy moglby mi ktos pomoc i "polecic" program do prowadzenia dzialalnosci?
    najchetniej darmowy, albo o "rozsadnej" cenie. Mysle, ze wielu z nas
    prowadzi taka jednoosobowa dzialalnosc ktora nie wymaga skomplikowanej
    ksiegowosci i wystarczylo by jedynie:
    - Ksiazka przy. i rozch.
    - Ewidencja VAT
    - Baza danych kontrachentow
    - ewidencja pojazdu
    - sr. trwale
    - platnosci dla osob zatrudnianych na umowe zlecenie
    - no i oczywiecie wydruki dla IS ...

    pozdrawiam

    WojteG

  • 2. Data: 2004-03-06 18:39:45
    Temat: Re: oprogramowanie do KPiR
    Od: "plusz" <p...@i...nie.spamuj.pl>

    zobacz www.tgsoft.pl

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2004-03-07 14:53:05
    Od: "Jacek" <c...@u...poczta.onet.pl>

    Nieustraszony(a) niczym wojteg napisał(a):
    > Drodzy grupowicze,
    > czy moglby mi ktos pomoc i "polecic" program do prowadzenia dzialalnosci?

    tutaj masz wszystko,a nawet więcej
    http://www.biznesmen.com.pl/firma_mf.php?pdz=&prod=1
    5

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!