  • 1. Data: 2004-03-06 16:50:13
    Temat: Ulga budowlana
    Od: Tanatos <i...@t...net.pl>

    Witam,
    Pierwszy raz odzywam się na tej grupie, a mam problem, którego
    niestety nie potrafię rozwiązać. Otóż sytuacja wygląda tak: Na mojej
    działce rolniczej (sam mieszkam i pracuje w mieście) w dopiero co
    postawionym domku zainstalowałem sobie ogrzewacz przepływowy wody.
    Chciałbym sobie ten wydatek odliczyć od podatku (zdaje się, że przy
    pomocy PIT-D). Pytanie jest takie: Czy mogę sobie to odliczyć w ramach
    ulgi budowlanej, i gdzie mogę znaleźć informacje na temat takiego
    odliczenia?

    Szukałem w różnych źródłach, ale o ogrzewaczach przepływowych
    ani słowa nie znalazłem. Jeśli ktoś coś wie, to prosze o pomoc.
    Dzięki.

    T.
    -----
    "A sharp axe is easier to wield than a sharp wit."
    http://adom.republika.pl
    -----

  • 2. Data: 2004-03-08 13:26:13
    Temat: Re: Ulga budowlana
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Tanatos" <i...@t...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pomocy PIT-D). Pytanie jest takie: Czy mogę sobie to odliczyć w ramach
    > ulgi budowlanej, i gdzie mogę znaleźć informacje na temat takiego

    Poczytaj rozporządzenie :
    http://www.gofin.pl/p_a.php?id_punkt=36&id_temat_htm
    l=29488

    > Szukałem w różnych źródłach, ale o ogrzewaczach przepływowych
    > ani słowa nie znalazłem. Jeśli ktoś coś wie, to prosze o pomoc.
    Dla mnie jest do odliczenia Rozumiem że to jest twoje mieszkanie a nie domek
    letniskowy ( sezenowy) .
    Wiola