  • 1. Data: 2004-03-06 15:51:45
    Temat: pit
    Od: "Lukasz" <z...@p...onet.pl>

    witam
    mam pytanie czy wydatki na uslugi "protetyczno-stomatologiczne" mozna
    odliczyc w picie 0 jako wydatki rehabilitacyjne?

    pozdrawiam
    Lukasz

  • 2. Data: 2004-03-06 16:08:20
    Temat: Re: pit
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Lukasz napisał:

    > witam mam pytanie czy wydatki na uslugi "protetyczno-stomatologiczne"
    > mozna odliczyc w picie 0 jako wydatki rehabilitacyjne?

    A masz orzeczoną niepełnosprawność z powodu tych brakujących zębów? :-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-03-06 16:13:59
    Od: "Lukasz" <z...@p...onet.pl>

    sory zapomialem dopisac ze osoba której licze tego pita ma 1 grupe
    inwalidzka! to wtedy mozna?

  • 4. Data: 2004-03-06 16:20:39
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Lukasz napisał:

    > sory zapomialem dopisac ze osoba której licze tego pita ma 1 grupe
    > inwalidzka! to wtedy mozna?

    Ale ma grupę z powodu tych zębów????
    Bo jak nie ma nogi to portetyka stomatoligiczna jakos niespecjalnie sie
    łaczy ;-)

    Ilu zebów trzeba nie miec żeby to sie kwalifikowało na niepełnosprawość?
    Serio pytam. Znam takich co by poświęcili całe uzębienie gdyby mogli
    inwalidą zostać. ;-)

    Maddy

    ps. odpowiadaj pod cytatem, tnij sygnatury (recznie, jeżeli Twój czytnik
    nie rozpoznaje delimeterów)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl