  • 1. Data: 2004-03-07 09:59:02
    Temat: ulga remontowa na dom i na mieszkanie
    Od: "grzegorz" <m...@t...pl>

    Witam,
    Czy za 2003 rok moge odliczyc ulge remontowa i za dom i za mieszkanie? Czy
    cos sie zmieni w tej materii w 2004? Przejrzalem archiwum i nic nie
    znalazlem.
    Pozdrawiam grupowiczow i z gory dziekuje za pomoc.

    --
    Grzegorz Kozlowski

  • 2. Data: 2004-03-07 17:56:09
    Temat: Re: ulga remontowa na dom i na mieszkanie
    Od: "CYTERES" <c...@i...pl>

    Oczywiście że możesz. Ale limit masz jeden, zerknij na PIT-D 4 strona. Tam
    zaznacz remont lokalu i remont domu, masz wyższy limit. Musisz dysponować
    tytułem prawnym do obu mieszkań. Pozdrawiam
    Teska
    Użytkownik grzegorz <m...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c2ersr$a9a$...@k...task.gda.pl...

  • 3. Data: 2004-03-07 20:32:19
    Od: "grzegorz" <m...@t...pl>

    Użytkownik "CYTERES" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Oczywiście że możesz. Ale limit masz jeden, zerknij na PIT-D 4 strona. Tam
    > zaznacz remont lokalu i remont domu, masz wyższy limit. Musisz dysponować
    > tytułem prawnym do obu mieszkań.

    Wielkie dzieki

    --
    Grzegorz